WE Fashion

All
All
Showing all 111 reviews
4.0
We fashion group is a start up company that is acquiring brands and still discovering its culture and its system of work. Its a fun and relaxing place to work in, and the members who are in the workplace you can consider them as family.
4.0
Erg leuke tijd gehad. Heb hier veel kunnen leren samen met fijne collega's.
Pros
Personeelskorting
6 August 2020
Dankjewel voor de mooie review. Goed om te lezen dat je onze secundaire arbeidsvoorwaarde (personeelskorting) als een pluspunt ziet!
5.0
Ho lavorato quasi un anno in questa azienda in un’esperienza per me totalmente nuova.
Era la prima volta che vivevo fuori l’Italia e lí tutti hanno cercato di mettermi a mio agio.

Consiglierei a chiunque di lavorarci.
Pros
La collaborazione
Cons
La tipologia di lavoro
6 August 2020
Hi! Thank you for your review and comments. It is good to hear that you experienced what we think is very important: working together!
4.0
Ik ben tevreden over de werksfeer, de professionaliteit en de flexibiliteit die mijn werkgever heeft.
Echter zijn de doorgroeimogelijkheden minimaal in mijn functie en ook is het niet duidelijk aan welke eisen je moet voldoen .

Ook is de financiële beloning minimaal. Geen jaarlijkse inflatie en geen beloning bij goede beoordelingen.
Pros
Flexibiliteit, werksfeer en professionaliteit
Cons
Beloningssysteem, doorgroeimogelijkheden
20 July 2020
Dankjewel voor je review maar zeker ook de feedback die je meegeeft. Hier kunnen wij zeker mee aan de slag. Dankjewel daarvoor!
4.0
Een organisatie waar je op een leuke en informele manier reslutaatgericht werkt en uitgedaagd wordt het beste uit jezelf te halen.
20 July 2020
Dankjewel voor de mooie review en de toelichting, wij zijn hier heel blij mee!
4.0
WE fashion biedt doorgroeimogelijkheden en staat open voor nieuwe ideeën. Er hangt een fijne werksfeer waar samenwerken voorop staat.
Pros
Goede sfeer, doorgroeimogelijkheden
Cons
Communicatie tussen winkels en hoofdkantoor
20 July 2020
Dankjewel voor de review en de toelichting hier op. Samenwerken is iets dat wij hoog in het vaandel hebben staan #bettertogether, daarom is het des te mooi dat jij dit ook zo ervaart. Nogmaals dank en de feedback betreffende de communicatie tussen store en HQ nemen wij zeker mee!
3.0
het bedrijf zelf krijg je vaak genoeg te horen dat de mensen in de winkel te weinig betaald krijgen vergeleken met het werk dat ze voor het bedrijf doen, het is een fijne bedrijf met leuke mensen maar er word simpel weg niet genoeg betaald en de druk en de verwachtingen die je krijgt en moet behalen van de bedrijf ligt te hoog. Veel mensen gaan dan ook snel genoeg na een tijdje weer weg om die reden had ik gemerkt.
22 June 2020
Dankjewel voor je review en de waardevolle exit feedback, wij zullen dit meenemen.
4.0
Professionele, resultaatgerichte en informele cultuur met focus op samenwerking. Aandacht voor persoonlijke groei en doelgericht werken. Dynamische, snelle werkomgeving waarin je flexibel moet zijn en dit leuk moet vinden.
Pros
Better together cultuur, aandacht voor persoonlijke ontwikkeling, gezellige en commerciële werkomgeving
Cons
Interne communicatie kan nog beter en efficiënter
22 June 2020
Dankjewel voor de mooie beoordeling! En goed om te lezen dat de cultuur die wij nastreven ook hetgeen is dat jij benoemt als pluspunt.

De interne communicatie is voor ons een heel bruikbare tip, dank daarvoor!
5.0
Op het hoofdkantoor heerst een gezellige sfeer, je voelt je er al snel thuis! De mensen die er werken zijn sociaal, behulpzaam, vriendelijk en gezellig.
Pros
Korting op de lunch
Help us improve!
Is Indeed your favorite place to learn about companies?
3.0
Leuke opdrachten elke dag ochtend en goede samenwerking binnen het team, maar wel een minimum salaris
5.0
Ik heb veel geleerd als stagiaire Design bij WE Fashion op de herenafdeling. Fijne mensen om mee te werken. Heerlijke lunch, iedere dag. En zelfs korting op de lunch.
3.0
Mauvaises direction plus de sécurité d emploi trop de ca est demandé
26 jaar met plezier gewerkt,
Fijn bedrijf, goed geregeld voor personeel
4.0
Werken bij WE omschrijf ik als enorm leerzaam. Als je zelf leergierig bent leert het bedrijf je binnen mum van tijd om de beste versie van jezelf te worden. Ze doen er werkelijk alles aan door middel van gespreksvoering, online training en beoordelingsgesprekken om jou en je collega's zo snel mogelijk op een hoger niveau te tillen. Ook kan je tijdens meetings gewoon naar de CEO lopen om een vraag te stellen als deze daar tijd voor heeft. De organisatie is niet heel formeel en wil graag goed benaderbaar zijn.

De nadelen aan werken in de fysieke winkels zijn de werkzaamheden die dagelijks ad hok op je pad komen. Zo ook de bezuinigingen in urenbudget blijven een uitdaging. Met minimale bezetting het maximale uit je klanten en je winkel halen is een continu spel waarbij je altijd op scherp moet staan. Dit is topsport.

Salaris technisch moet je sterk in je schoenen staan en jezelf goed ontwikkeld hebben wil je een stap maken.

Qua ambitie is het uitdagend om vanuit een filiaalmanagement functie een retailmanager functie te gaan bekleden. Ze zullen proberen je uit te dagen met diverse nevenactiviteiten zoals clustermanagement, onboardingmanager etc. Of eventueel een overstap naar een grotere organisatie.
2.0
Organisatorisch een ramp, veel slechte communicatie vanuit het hoofdkantoor, veel problemen in de winkels, flink te kort aan store managers en assistenten in alle winkels waardoor andere winkels moeten bijspringen, er wordt van alles beloofd en wordt niks van nagekomen
3.0
ik ben de drukte van dominos gewend. De hele tijd bezig zijn, handen uit de mouwen steken en ook echt iets doen. Bij WE was het echt meer staan alles een klein beetje netter zetten en heel soms een klant helpen maar voor de rest sta je een beetje rond te kijken wat ik erg jammer vond want ik had iets meer werk druk verwacht.
2.0
We Fashion pays really well, but the work is boring. It's useful as a student job beside university because you can make money in short time but not as a proper, full time job.
1.0
Wees verstandig en ga hier niet werken! En anders wens ik je heel veel succes
3.0
professionele organisatie, met gedreven mensen en zeer resultaat gericht.
Pros
doorgroei mogelijkheden
Cons
werkdruk
5.0
Hier heb ik mij echt kunnen ontwikkelen tot een professional. Het was ontzettend gezellig en interessant om als eerste baan te hebben. Helaas is het salaris echt zodanig onder de maat dat ik op zoek moest naar iets anders.
4.0
très bonne structure , nous pouvons évoluer rapidement