Groupe ADF Inc. Employee Review

View all Groupe ADF Inc. reviews

ADF is worth it
Office employee (Former Employee) –  Terrebonne, QC10 July 2019
A good company that offers benefits, the work environment is also good. Lack of communication is what causes a lot of difficulties within departments and that's one thing that should be addressed.

They care about the employees and take care of them. I would recommend working there.
Pros
Gym & Cafeteria on-site
Was this review helpful?YesNo 4Report

Other Groupe ADF Inc. Employee Reviews

Always hiring,only to keep you 5months
Fitter/Welder (Former Employee) –  Terrebonne, QC22 September 2019
DO not go there, they will fire you close to ur probation!!! STAY AWAY , lots of work else where. Work and owner are terrible.a lower paid job is better than this awful place!!
Was this review helpful?Yes 4NoReport
Endroit a évité
Soudeur (Former Employee) –  Terrebonne, QC9 June 2019
J'ai travaillée la bas durant 3 ans, (Terrebonne) une des pires ambiances de travail que j'ai eu, la bas tu n'est qu'un numéro les contres-maitres sont harcelant, si ta envie de voir durant 9h quelqun les bras croisé a te cheké travaillée tu va être heureux! les boss (proprio) n'ont aucun respect pour leur employées! Plusieurs personnes ne mérite pas leur haut poste la bas (donner a la famille ou ami) meme si il sont merdique pour gérer ou prenne des décision douteuse Si tu a déjà entendu parler en mal de ADF croît moi s'que ta entendu est certainement vrai!

Le seul avantage qui ma fait resté la bas durant 3 ans étais le salaire, maintenant tu peut trouver le meme ou mieu ailleurs
Pros
Projet unique
Cons
Toute le reste! Endroit toxique
Was this review helpful?Yes 4NoReport
Claimed Profile

Ask a question about working or interviewing at Groupe ADF Inc.. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3.1