Find companies:

• Management
  • Job Culture
Praca ok.Poznan
sprzedawca (Former Employee), PoznanApril 18, 2014
Pros: socjal
Cons: niskie zarobki
Praca i socjal ok. Niskie wynagrodzenia to duzy minus. Atmosfera super.
Job Culture
Vanskelige forhold, men morsomme arbeidsoppgaver
Butikkmedarbeider (Former Employee), Hamar, N04March 10, 2014
Pros: rabatt på mat
Cons: ingen pauser, ingen kvelds/overtids-tillegg, minstelønn.
Jeg jobbet ufrivillig deltid på Statoil og hadde litt problemer med at en arbeidsdag på mellom åtte og ni timer ikke hadde pause. Jeg satte stor pris på kundebehandling og påfylling av varer. Jeg lærte fundamentene for salg og kundeservice her, noe jeg er takknemlig for.
Jeg så lite til kolleger da et skift alltid var alene.

Den vanskeligste delen – more... av jobben var når kunder ba om tidkrevende ting når det var lang kø bak, det kunne bli litt hektisk å lage sju hamburgere når det sto mange i køen som bare skulle kjøpe en sjokolade når man står der alene.

Jeg syntes det var veldig gøy å gjøre konkurranse av salg. Jeg syntes også det var veldig tilfredsstillende med kunder som gikk derfra med et smil. – less
environement de travail agréable
Stagiaire-Ingénieur Maintenance (Former Employee), In AmenasFebruary 27, 2014
compléter et consolider ma formation d'ingénieur en instrumentation.
Job Culture
Trivdes bra att jobba där
Kassörska (Former Employee), Filipstad, SFebruary 14, 2014
För det mesta stod ja i kassan, men jag plockade även med varor, städade eller gjorde mat.
Har lärt mig att få bra kundkontakt och sen så har ja lärt mig deras kassasystem, och även hur de beställer hem varor och annat.
Det bästa med jobbet var att stå i kassan.
En lang og god erfaring i gjennom 30 år
Lead Engineer (Former Employee), Oslo, N03January 15, 2014
Har hatt en veldig lang og hyggelig karriære i STATOIL på 30 år ,Har nesten bare jobbet i prosjekter med Instrument , Automasjon disiplinen.
Fyller 70 i Mars og da blir siste dag i STATOIL 31 Mars, selv om min linje ledelse har gjordt alt for å forlernge meg.
Skal jobbe noen år til
Job Culture
Produktiv arbeidsplass med en helt utrolig flott gjeng og jobbe sammen med.
Medarbeider (Current Employee), N06December 9, 2013
Pros: bra ansatt priser
Cons: ikke noe
Dette er en arbeidsplass hvor de ansatte har det gøy sammen mens de yter maks for å gi kundene en behagelig handletur. Hektiske perioder hvor vi får vist hvor effektiv vi kan være så kundene ikke må stå for lenge i kø.
Job Culture
Miła atmosfera w pracy , dobry kontakt z klientami
sprzedawca (Current Employee), WarszawaFebruary 5, 2013
Pros: bezpieczeństwo
Cons: zbyt niskie zarobki
Najprzyjemniejszą częścią tej pracy jest kontakt ze stałymi klientami , którzy upodobali sobie akurat to miejsce i ludzi i wpadają codziennie , żeby napić się kawy, czy chociażby chwilę porozmawiać . Uśmiech i miłe słowo , to dobry początek dnia :)
Job Culture
Rolig arbetsmiljö med varierande arbetsuppgifter
Säljare (Current Employee), MalmöJanuary 31, 2013
Pros: rabatterade drivmedelspriser
Cons: alla tjuvtankningar
Man börjar med att öppna butiken, baka bullar och bröd. Sedan öppnar man tvätten, fortsätter baka lägger upp korvar. Tar ut utebutiken, första kunderna kommer in och handlar. Efter ett tag kommer kollegan. Vi kanske hyr ut en bil och en annan bil kommer in, man möter kunden och frågar om det gått bra, kanske bjuder på en kaffe. Sedan går man ut och – more... tankar upp bilen, tittar ev skador och tar mätarställningen. Sedan hjälper man klart kunden, han/hon går därifrån nöjd med ett leende på läpparna. Om kunden inte är nöjd frågar man vad man kan göra för att få den nöjd.

På eftermiddagen kanske vi får leverans från Axfood och tar emot och börjar plocka den medan kollegan står i kassan. Sedan byter man av lite då och då och varierar kassaarbete med butiksarbete eller biluthyrning.

Den svåraste delen av jobbet är faktiskt alla tjuvtankningar, för att det är alltid tråkigt och finns inte så mycket polisen kan göra. – less

About Statoil

Statoil ASA (Statoil), formerly StatoilHydro ASA is an integrated energy company based in Norway with locations in approximately – Read more