Mosaic Employee Reviews in Canada

• Management
  • Job Culture
Wages
Laborer (Current Employee), Hamilton, ONAugust 9, 2012
Pros: paid travel time
Cons: inconsistent hours
Good wages, excellent people to work with. lots of travel. Night work.
Great job for students
Hewlett-Packard Brand Ambassador (Former Employee), Montréal, QCMay 17, 2012
Mosaic typically hires students for either short term contract work or permanent part-time work. The latter involves entering into a store to represent a specific brand delegated to you. There's pressure to sell and you are assumed to be able to work completely independently.
fun but no job security and your work might not be noticed
Brand Ambassador (Current Employee), Mississauga, ONMay 11, 2012
Its hard work it can be fun if you make it I can't complain about my co-workers I love them all. The hardest part is the insecurity but that's the same with any marketing job especially these days. Overall a great place to work.
Agencement dans les IGA
marchandiseur (Current Employee), région de la beauceJuly 15, 2014
Pros: paie le kilométrage
Belle opportunité de carrière
travail d'équipe
Chef d'équipe nous aide dans nos taches
Belle opportunité d'avancement
Représentante (Current Employee), Montréal, QCNovember 23, 2013
Une journée de travail typique en tant que représentante pour la compagnie Mosaic dépend toujours du contrat.
En ce moment, je représente une brasserie pour un de leurs nouveau produit dans les épiceries autour de chez moi.
Le but est de faire connaître à un plus grand nombre de personne possible leur nouvelle bière récemment entrée dans le marché québécois.
Les opportunités de développement sont assez grande puisque Mosaic opère depuis 18 ans et possède une assez vaste banque de clients diversifié à représenter.
L'aspect le plus difficile de mon poste serait que je dois parfois rester de longues heures debout. Cependant, l'aspect positif est que je puisse interagir avec de nouvelle personnes tout les jours.

See more Mosaic reviews

You may want to try: