Find companies:

• Management
  • Job Culture
inbound call center
Customer Service Representative (Former Employee), Bridgewater, NSMarch 2, 2014
Cons: most callers did not like you, and due to politcs you could not help them
i was a 3rd party call center for pc mastercard. in a nutshell people dont call you because their happy with their card. This job was very stressful, once you ended one call another would come in instantlly most of hte time. so you had no downtime.
Great company
Customer Service Representative (Full-time agent) (Former Employee), MississaugaFebruary 12, 2014
Great Company and environment to work in. Great Company and environment to work in.
Journée de travail typique
Représentante centre contact clientèle (Former Employee), MontréalMarch 26, 2014
Pros: avoir un client heureux et satisfait à la fin de l'appel, avoir l'impression mission accomplie
Cons: horaire changeant à tous les jours
- Répondre aux téléphone et résoudre les problèmes concernant leurs transactions et relevés de carte de crédit- Assurer un service personnalisé qui répond aux besoins des clients
- Informer et conseiller les clients concernant leur carte de crédit
Très bonne société
Chef de département MIS (Former Employee), WaterlooNovember 7, 2013
Pros: horaires flexibles, avantages en nature, management, ..
Cons: le ratio travail-vie de famille n'était pas facile à gérer pour les gens employés motivés.
Malgré in licenciement collectif, je considère que la société MasterCard m'a beaucoup apportée pendant mes 25 ans de carrière.
J'ai pu progressé d'un poste d'Opérateur en pause à celui de Chef de département grâce à mon travail et ma motivation.

About MasterCard Worldwide

Surpassing Visa in market share -- now that would be priceless. Serving approximately 22,000 member financial institutions worldwide, – Read more