Find companies:

• Management
  • Job Culture
Not enough resources
Sales Operations (Current Employee), Sunnyvale, CaDecember 23, 2013
Pros: high pay for inside sales, starting level.
Cons: no resources to help. always undermanned, spread out.
Forced to always do things with not enough resources. Sales demands changes to Sales Ops and how things run, gather requirements, but then no help on resources/headcount to fulfill projects.
Good exposure to many different areas of the workplace, but little work/life balance
Employee (Former Employee), Sunnyvale, CAMay 15, 2013
Will learn a lot in a short amount of time and gain valuable experience/exposure to many different parts of the job

Company runs very lean in terms of hiring, which leads to employees being overworked and puts on a strain on the work/life balance
Une expérience très formatrice
Comptable (Former Employee), Sophia AntipolisJanuary 16, 2014
Pros: beaucoups de responsabiltés variées à assurer
Cons: pas assez de temps pour ameliorer toutes les procédures en finance
Entreprise avec une culture très américaine.

L’activité est croissante et les heures sont de paires. La plupart des employés sont très impliqués mais débordés et dans le long terme cela peux affecter la qualité de travail ainsi que les relations entre collègues.

Je travaillais toute seule en finance (le reste de mon équipe était en Angleterre) et – more... devais assurer le bon déroulement de toutes les tâches liées à la comptabilité et aux finances de l’entreprise.

La rémunération chez Fortinet est cependant avantageuse et les avantages sociaux aussi. – less