Exceldor Employee Review

View all Exceldor reviews

A good place to learn practical industrial economics
Préposé, Département Emballage (Current Employee) –  Saint-anselme, QC29 December 2012
I often work on tying chickens
I have learned how to physically work hard in a fast environment.
Management is fair. There is a need for improvement.
Co-workers generally are friendly even some have false ideas about migrant workers.
The hardest part of the job is air conditionning. It's cold inside but this is not a problem for those who are unvulnerable to severe low temperature.
Was this review helpful?Yes 17No 5Report

Other Exceldor Employee Reviews

environnement productif et agreable
Agente de production (Former Employee) –  Saint-Bruno-de-Montarville, QC28 November 2017
une journée de travail se résumait à la production.je faisais le nettoyage de des volailles la mise en condition de volaille pour le shipping.le travail se faisait dans de bonne condition dans un environnement agréable .le plus difficile était le froid car nous travaillons dans une température très faible.j,ai beaucoup aimé le travail en équipe.
Pros
café gratuit
Cons
courte pause, pas de service sociaux
Was this review helpful?YesNoReport
journée de travail
Coordonnatrice, Service à la clientèle (Former Employee) –  Bruno, SK4 October 2017
Les journées passent vite. Beaucoup d'actions et d'apprentissage. Le volet "action réaction" est mise à l'épreuve. Il est important de développer notre autonomie et la responsabilisation.
Was this review helpful?YesNoReport
Claim this company page

Ask a question about working or interviewing at Exceldor. Our community is ready to answer.

Ask a Question

3.8