Find companies:

• Management
  • Job Culture
Just another number
Warehouse opp (Current Employee), WarringtonJanuary 24, 2013
Pros: christmas bonus you get 10 cans
Cons: everything about the company
Long hours bad pay. They say they are customer focused but they are not. They are money mad. You don't get any family time.
Job Culture
good company to work for in all
Assistant Manager (Former Employee), Baton Rouge, LANovember 20, 2012
A typical day would be assessing the areas when I arrived to see if there was any help needed, and covering that area if needed. Keeping the employees motivated. Handled marketing and promotions. Screening new hire progress. Was able to learn about all the funtions of the industry. I had planned to retire w/ this company. Tried to always be above expectations.
productive
skilled labourer (Former Employee), west LondonSeptember 6, 2012
Pros: free tools
Cons: long houers
I worked hard,i learned general building work,maintenance and repairs.responsible for covcrete work,painting interiors andexteriors,tailing andshattering.
NON PREVISTO
AUTISTA CURIERE MAGAZINIERE (Former Employee), Mestre, VENNovember 21, 2013
Pros: si regulare
Cons: non previsti
DICEAMO UN LAVORO NORMALE SENZA PREVISTE CARACTERISTICHE ,IMPARARE GUIDARE MULETO PIATAFORME E ALTRE
Bonne esprit d equipe
Praparatrice de commande (Former Employee), Froyennes, WALNovember 5, 2013
Pros: entreprise agréable
Cons: pas de possibilité d avenir
. Une journée type : réception des arrivages de vêtements, sortir listing de la commande ( nombre de pièces totales avec les différentes tailles et colories), déhoussage, étiquetage par tailles et colories, stockage dans les rayons.
. Le plus difficile dans ce travail et le coté physique ( car certain colis étaient très lourds a porter )
. Le plus agréable – more... était une très bonne entente avec le personnel et la direction. très bonne esprit d equipe. – less
ambiente flessibile
operaia (Former Employee), campegineDecember 19, 2012
orari :dalle 8:30-12:30---13:30-17:30 senza straordinari se no fino alle 18:30-19:30
Job Culture
O CONTATO C/ A EMPRESA FOI EXCELENTE MANTENHO CONTATO C/ OS COLEGAS ATÉ HJ.
ASSISTENTE DE VENDAS (Former Employee), São Leopoldo, RS ( REPRESENTAÇÃO EM PETROPOLIS)October 25, 2012
Pros: tinha total liberdade p/ negociar c/ os clientes
Cons: era muita gente em uma sala só e apertada.
* Sempre já tinha chamadas: no radio, tel e cx. de entrada c/ bastante e-mails
* Quando lá cheguei, não sabia nada s/ cordas, então pude ampliar o meu conhecimanto em vários segmentos, como : Alpinismo ind. Rapel, Ancoragem etc. ( todas c/ várias especificações)
* Muito inteligente.
* Cada um cuidava da sua parte.
* A parte mais difícil q. eu encontrava – more... era quando a fabrica atrazava na entrega e o cliente querendo p/ ontem...eu tinha sempre q. contornar, pois a demanda era realmente muito grande.
* Quando tinha produto em estoque e podia atender o cliente c/ entrega imediata. – less
Empresa : agradavel de trabalhar
Consultor de vendas (Former Employee), Conselheiro Lafaiete, MGJuly 5, 2012
Pros: vale transporte
Cons: não fornece vale alimentação
trabalhar na csl foi um aprendizado muito grande e importante pra mim, pois la aprendi muitas coisas que me levaram a tomar gosto pela profissão, a parte mais dificil foi vencer minha timidez que ate então me atrapalhava muito.