Find companies:

• Job Security/Advancement
  • Management
  • Job Culture
Great Opportunity to Help Client With Development of Confined Space Plans
Consultant - Confined Spaces (Former Employee), Greater Sudbury, ONOctober 2, 2012
Pros: self directed work, effective interaction with client contact, great support by bestech management
Cons: not able to complete development of all confined space plans due to client budget constraints
Typical day included
a short daily meeting with a Client contact

Spending 2-4 hours of in plant physical inspections around and on top of confined spaces

Spending 2-4 hours of office work to document inventories of plant inspections; and communications with stakeholders on issues related to the inspections and Confined space plans

Once per week : – more... 1-2 hours on Progress reports including outstanding issues – less
Job Culture
Divisions are treated differently according to managements whims.
Electrical Apprentice. (Former Employee), Everywhere.March 22, 2011
Cons: long hours not properly paid for travel time.
Please if you are an electrician or are going through an electrical apprenticeship, you don`t want to work here until there is a corporate culture change. Very stressful dealing with managemant. Very poor compensation and gas allowance when travelling to work sites.
Job Culture
trabajo divertido con trabajos a otras empresas
control de calidad (Former Employee), Tijuana, BCNJune 24, 2014
Pros: seguro social gratis
Cons: sueldo poco
revisar las pantallas visualisar si si tienen defectos salir a desayunar convivir con mis compaƱeros platicar con mi jefe de linia haber que opina del trabajo y buscar formas para ser mejor la empresa ayudar a que la empresa sea mejor cumpliendo con lo que te pide
del 1 al diez.yo le daria un 7
inspectora-inspeccionar pantallas de tv. (Former Employee), Tijuana, BCNOctober 23, 2013
Pros: imss.como fabrica, es la mejor pagada, tiempo extra el horario es menos
Cons: que no esta muy seguro el trabajo, no hay seriedad y es una bodega con mucho calor
El tiempo que trabaje en esa fabrica,los descansos se davan a la hora q. tenia que darce pero al pasar de los meses ya no respetaban nos quitaban el descanso porque quedaba poco material y hay que sacarlo sin pedir la opinion de la demas gente,habia personas que teniamos mas tiempo y entraba una de nuevo ingreso y que le faltaba por aprender y porque – more... al supervisor le gusto ya la subia de puesto.
En el resto,tenia muy buenos compaƱeros de trabajo,solidarios y el trabajo. me gustaba mucho lo que hacia. – less

About BESTECH

BESTECH is a trusted team of industry professionals delivering services in environmental monitoring, software development, engineering – Read more